onsdag 27 februari 2008

hej!

för första gången i den här bloggen skriver jag i versaler: JAG ÅNGRAR MIG, JAG SLUTAR INTE BLOGGA. jag märkte att hela bloggsverige stod stilla och det fick mig att förstå att det är viktigt att jag drar mitt strå till den här stacken som är internet. som sångaren i kent sa bara några timmar efter jag slutat blogga; "jag vet inte vad jag ska göra på internet längre." eller som börje ahlstedt sa; "jag tänker aldrig mer skådespela om inte kris börjar blogga igen, jag har ingenting roligt att läsa när jag gör min morgontoalett längre, vad fan ska jag göra?" dom här typen av uttalanden är talande för att jag verkligen behövs.

dock så kommer mitt bloggande inte vara speciellt frekvent eftersom jag har så otroligt mycket att göra nuförtiden. men räkna med mycket gästbloggar, först ut är hårdrocksbandet metallica, men även gamla hjältar som super mario och den vita rutan på schackbrädet kommer att gästblogga utav bara fan. jag är tillbaka, för alltid.

4 kommentarer:

MQ sa...

Bra, men du får fortfarande inga recept från mig, dom har jag låst in. Djupt i ett valv ute på bosön ligger de, tillsammans med mitt nazi-guld och kattis ahlströms kadaver!

Aldrig säger jag, aldrig!!!

MQ sa...

Bra, men du får fortfarande inga recept från mig, dom har jag låst in. Djupt i ett valv ute på bosön ligger de, tillsammans med mitt nazi-guld och kattis ahlströms kadaver!

Aldrig säger jag, aldrig!!!

Anonym sa...

Jag väntade och väntade och väntade, på att du skulle skriva en ny fantastisk text. Och tillslut kom den - SOM ETT DJÄVLA SLAG I ANSIKTET! "Sluta blogga??? Varför gör han detta?" Jag var förkrossad. Skönt att du tagit ditt förnuft till fånga!

christoffer sa...

macke: jag vet att du till slut kommer att ge mig ditt berömda repect på downs syndrom-kakor, jag bara hoppas att det blir under 2008.

sitg-august: ja, jag har nu tagit mitt förnuft till fånga. men vad betyder sitg, det undrar jag.