tisdag 11 mars 2008

influensan gästbloggar

hej! ni kanske har hört talas om mig, jag kallas 'influensan' i folkmun, men egentligen har jag ett vanligt namn som tyvärr inte många vet om. sabrina tonårshäxan är mitt namn. jag tar över människors kroppar, jag svärtar ner deras immunsystem och hela deras blodomlopp med mina vidriga häxkonster och jag ger symptom som hosta, feber och trötthet. jag har funnits sedan finska vinterkriget ungefär, innan dess hette influensan 'audiencen' och var en mycket finare version av sjukdomen, man kräktes inte eller något sådant, utan nös bara lite.

när jag inte är ute och smittar ner folk brukar jag hänga med mina två mostrar och min talande katt. det vore att sparka in en väldigt vidöppen dörr om jag sa att mitt liv är lite konstigt, mina kompisar, speciellt 'harvey' som jag är kär i, brukar säga att jag är väldigt speciell och konstig, men dom vet ju inte att jag är en häxa, jävla idioter, om dom bara visste. när jag är arg på någon av dom brukar jag ge dom lite influensa, sen är dom inte så kaxiga längre när dom sitter där på toan och spyr galla genom näsborrarna.

nej nu har jag inte tid att gästblogga mer, jag ska till södersjukhuset och spotta i några dropp.

mvh

/sabrina tonårshäxan (influensan)

Inga kommentarer: