onsdag 21 november 2007

bekännelsen



det är dags för mig att avslöja en hemlighet. den här bloggen skrivs inte av christoffer som många tror. den här bloggen är skapad och drivs av mig, niels. alla inlägg är författade av mig. det är därför versaler aldrig används. jag är för liten för att göra dom jävla versalerna. jag har utsatt christoffer för en typ av kupp kan man säga. christoffer får skylla sig själv, en jävla hipster som springer runt på stan och dricker öl och håller på med media, det är rätt tacksamt för mig att jävlas med honom som ni säkert förstår. han tror att han är jävligt häftig den där christoffer, går runt i sina skjortor och sin skäggstubb och bara "hej jag spelar i ett band, vi heter skinka skinka, vi spelar indierock, jag spelar trummor" jävligt häftigt, lars ulrich spelar också trummor och han har små små shorts på sig och äter små barn, inte så häftigt om du frågar mig. och vad är grejen med att han heter christoffer, men kallas för kris med k? schizofreni är så jävla tidigt 80-tal.

vem är jag då? jo, jag heter som sagt niels och jag är en liten ekorre. jag bor i en stupränna på kungsholmen. ganska schysst läge faktiskt, utsikt över några härliga tallar och jag har inrett hela lyan med lite fina tyger, mycket röda lampor (jag gillar rött) och ett och annat ekollon som proviant om jag blir hungrig. jag snor grannens uppkoppling, jag surfar självklart inte på något sorts abonnemang, jag är ju fan en ekorre, jag kan inte betala räkningar. hur som helst, jag tänkte bara förklara hur det ligger till, så att ni förstår sammanhanget lite bättre med den här bloggen och så där. nu har jag inte tid att skriva mer, jag ska hem till min tjej och hon bor i akalla, det tar ju säkert 50 minuter med tuben dit, jävla skit, dom borde göra någon ny sorts lokaltrafik för oss ekorrar, vi är ändå ett gäng såna här i stan och det där med att vi blir helt sjuka i huvudet ibland och angriper människor, det stämmer inte, det var en gång det där hände och det var några år sedan, det var min polare steffe (också ekorre) som var ute och letade lite kottar också hamnade han i något sorts fight med någon man, men dom bråkade ju bara om någon kotte, det kan hända vem som helst.

/niels

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har facebook.

christoffer sa...

inte jag. och varför heter du lambada?