fredag 30 november 2007

melinda wrede gästbloggar

yo, ni kanske kommer ihåg mig bitches?! ey, jag är melinda wrede. vad! jag har en ny skiva på gång och som ett led i promotiondelen kör jag lite skit på olika bloggar, vad! min nya skiva ska heta "från närförorten rakt in i folkhemmet".
här kommer texten till en av mina nya låtar, låten heter "inte blond längre"

"ey yo jag kommer in på klubben som värsta yxmördarsnubben,
folk fattar direkt att jag hugger yxan rakt i stubben, jag krossar med värsta reggae-dubben
och krossar ditt fula flin, jag kastar pärlor för svin som ligger på golvet och snortar kokain
ey yo jag är din värsta mardröm och din våta dröm i ett, jag krossar din skalle och ber din
morsa tvätta upp skiten med en hotell eken servett, vad!
du kanske har hört att min brorsa känner petter, ey yo han äter tre-rätters meny
och sätter upp en skidåkarrevy, reppar inte längre södermalm, ey yo jag skjuter honom i huvudet
och lägger hans döda kropp på en bit halm och åker moppe in till stan och på vägen taggar jag
ner en hel jävla lyftkran, ey yo, ey yo, jag skojar inte, jag skojar inte

jag är inte blond längre, jag har färgat håret, nu är det brunt och jag har tatuerat en feministisk symbol på låret
snubbar tror att jag är lebb men dom fattar inte vad jag snackar om, dom kommer att be om nåd när jag är klar med dom

ey yo jag glider in i andra versen som jag glider före i kön, om du tjafsar med mig sparkar jag dig rakt på ditt kön,
det är ingen idé att ens tjafsa med mig, jag har färgat håret och gjort en fet tatuering på låret, och på den står det
att ingen ska tjafsa med en tjej som har håret kvar på sin grej och som vet hur man spöar snubbar helt utan att använda
geväar, vad! vad! jag har ingen respekt för er hip hop skallar som tänker med era ballar och har stora byxor, man om jag
får se dom där baggypantsen igen jag kommer att använda mina yxor, vad! passa dig killen, lillen, eller vad fan du nu heter,
jag kommer att leta upp dig och smeta in ditt ansikte med giftiga maneter, kasta raketer, kasta ned dig i chokladbollssmeten, du kommer att se ut som bovete, ey yo jag slashar dina tires, jag är en hip hop motherfucker on fire

jag är inte blond längre, jag har färgat håret, nu är det brunt och jag har tatuerat en feministisk symbol på låret
snubbar tror att jag är lebb men dom fattar inte vad jag snackar om, dom kommer att be om nåd när jag är klar med dom

jag är inte blond längre, jag har färgat håret, nu är det brunt och jag har tatuerat en feministisk symbol på låret
snubbar tror att jag är lebb men dom fattar inte vad jag snackar om, dom kommer att be om nåd när jag är klar med dom"

hoppas ni gillade min nya text ey, köp skivan, den kommer snart! vad! vad! ey yo, peace, vi ses i vinter!

/melinda wrede

1 kommentar:

Anonym sa...

Fett som achtung i krogkön!