onsdag 7 november 2007

johnny thunders

***** *********
today at 4:06pm

jag tycker att du skriver fyndigt. men jag undrar följande:
är du lika kul i verkligheten?
har du varit deprimerad länge?
tycker du att jag ska tatuera; sunshinedust vid revbenet?
kan du dansa?
har du en fondvägg i köket med färgen kaffelatte?


christoffer öberg-runfors
today at 5:47pm
man "tackar".

kul i verkligheten: att svara ja vore riktigt osoft, jag svarar kanske
deprimerad hur länge: ungefär tjugo år, det började när jag var 5, jag ramlade från dammsugaren rakt ner i marken
om du ska tatuera dig: om du gillar det ordet och den platsen låter det ju jättehärligt, gör det, men ta reda på vilken knarkreferens som är häftigast innan du verkligen gör slag i saken!
kan jag dansa: jag kan dansa, men jag dansar helst full och när det är jättemörkt och så mycket folk att ingen ser att jag dansar som en hiphopunge från 80-talet som brutit båda benen
har jag en fondvägg i färgen kaffelatte: verkligen inte

vilka roliga frågor! mer!!

här får du några frågor:

hur länge har du varit nu-rave?
vad gillar du mest av allt?
har du öppen planlösning?
kan du baka bröd?
är du en idealist?

Inga kommentarer: