tisdag 20 november 2007

swimmers

jag vill försöka förklara hur jag känner mig den här måndagen, men det är svårt så jag kommer att bli tvungen att vara ganska målande i min beskrivning, så att ni verkligen förstår, men jag ska försöka, det ska jag verkligen. det är inte en speciellt bra måndag, den är kall och blöt och lite äcklig och helt värdelös egentligen, men så kommer jag på att det räcker med att jag skriver ett namn för att ni verkligen ska förstå hur jag känner mig, det blir vår gemensamma referens, något som alla kan förstå. något för både barn och vuxna, något både smarta människor och rena idioter kan förstå, något kockar, doktorer, ingenjörer, kanske till och med snickare kan se som ett anlete som står för enbart dåliga saker. väldigt små barn och till och med djur kommer att förstå vad jag menar när jag skriver det här namnet och nu kommer det mina damer och herrar. härmed presenterar jag mannen som har gjort fradga i mungipan häftigt igen (trumvirvel):

anders timell

Inga kommentarer: