onsdag 14 november 2007

hip-hop 40 poäng, kvalificerad yrkesutbildning

jag var på södertörns högskola där dom nyligen startat en hip-hop utbildning igår. här är lite rim som några tjocka killar i keps körde medan en av dom beatboxade och lät lite som en dövstum indianhövding.

"ey yo jag ska klippa av din navelsträng, bränna ditt lik på en öppen äng, ta din tjej och ligga med henne i en säng, våldföra mig på stora kickersgäng"

"jag ska sälja dig rikligt med korv, sen ska jag stoppa hela din balkong med torv, du kommer att gråta av sorg, som den där knarkhoran som blev bedragen av björn borg"

"ey yo yo, what, what, yo, get down, motherfucker, cocksucker"

"200 snubbar kommer mot mig, jag cuttar dom alla, brer smör på en fralla medans jag låter en snubbe dra iväg för att tjalla. kastar frallan i hans nacka och skriker "jalla jalla" ackompanjerad av dj salla"

"ey yo jag krossar ditt huve på en logg, jag kommer droppa skit om dig i min nya modeblogg, grabben du har inte sett början av det här, och om ett tag kommer du stirra med dina bögögon rakt ner i mitt gevär"

"du ser ut som ett lik len, värre än petter när han släppte bananrepubilken, eller som han den där blues, ey yo jag såg honom nyss i humlan där han låg och sov av sig sitt rus"

"du är sjuk, loco, och hög som waynes world"

"du jobbar i en gatukiosk och ser ut som en torsk, dude du är körd, du är värsta nörd, jag knullar dig sju gånger i röven, till slut kommer du sitta och gråta bland höstlöven"

"din mamma är ihop med en man med hästsvans och bara en lem, be den snubben att dra hem, han tror han kan komma till din lägenhet och fucka hela skiten, ey yo känn beatet, känn hatet som en pistol mot skallen, eller som väldigt kall metall mot ballen"

allt som allt är mitt intryck väldigt gott även om några av rimmen är lite halvdåliga, men det är väl så i början av en utbildning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ey yo, släpp beaten, din blogg är fet som snubben i vinterviken, men när han hade pistol blev jag besviken, men i slutet fick han den snygga tiken.

christoffer sa...

dj zorro: tack