torsdag 24 januari 2008

i walk the same way home every night

jag såg en annons i tidningen idag om krishantering. "behöver du hjälp med din kris?" stod det. jag blev minst sagt lite förbryllad. vadå krishantering? vad menar dom? hur hanterar man kris? hur kan dom veta hur man hanterar kris, dom känner inte ens mig? jag måste försöka komma i kontakt med dom här människorna, för det här oroar verkligen mig. jag behöver ingen speciell hantering! det är så vidrigt när människor försöker profitera på oskyldiga människor.

öppet brev till företaget som annonserar om krishantering

"hej *********,

jag såg er annons idag i tidningen och jag gillar det inte. jag behöver inte er hjälp.
jag behöver ingen hantering, jag kan hantera mig själv, okej? jag behöver alltså
ingen hantering alls, ingen hantering, så nu vet ni det. tack på förhand!

mvh

kris"