onsdag 23 januari 2008

två blogginlägg på en dag om det är bråttom

eftersom det gästbloggas här hela tiden så ska ni nu få lite information om mig istället för om alla dom här gästbloggarna. jag heter christoffer, men det visste ni nog förmodligen redan. jag fyllde 26 år rätt nyligen och jag tycker att det känns som en riktigt "härlig ålder".

dom som känner mig skulle nog säga att jag är en "rolig kille", "riktigt sjuk", "obehagligt framgångsrik", "och "så snygg att man mår psykiskt dåligt i flera veckor efter man träffat honom". andra saker man bör veta om mig är att jag tycker om att gå långa skogspromenader, äta ren havre och titta på gamla cowboyfilmer, nej förlåt nu blandade jag ihop mig själv med min häst, ragnar.

jag gillar inte att äta ren havre, jag gillar däremot att spela musik, främst trumpet, också gillar jag att knarka riktigt ordentligt och sedan efter jag tänt av så brukar jag hänga lite på mitt loft i new york och lyssna på funk fusion, oj nej det var ju miles davis innan han dog, jag brukar ta fel på mig själv och honom ibland, ursäkta mig, jag är så klantig.

visst, jag gillar jazz, jättemycket till och med, men där tar nog likheterna mellan mig och miles davis slut. nej, jag gillar mer att smyga mig in i människors drömmar när dom sover, poppa upp som populärkulturell referens i alla möjliga sammanhang, ligga på bord, bli insatt i människors dvd-spelare ibland och.. va fan i helvete, nu blandade jag ihop mig själv med filmen "lost highway" av david lynch, tänk så det kan bli ibland, oj oj oj. nej jag är ingen film släppt på dvd, det vore ju jättekonstigt.

nej du, jag är en glad man i mina bästa år, som gillar att laga mat med mycket smör i, sjunga sånger över öppen eld med mina vänner på kakläger och bäst av allt, det tycker jag att skirat smör är och ål, fet ål, det gillar jag, oj nu kurrar det i min mage jag är jättehungrig, nämen vad fan, nu blandade jag ihop mig med peter harrysson, jag är nog lite snurrig idag tror jag bestämt.

nej, peter harrysson är jag verkligen inte, om han väger 400 kilo så väger jag nog bara runt 50 kilo, jag har ingen vidare hållning ska sägas och jag är bara dryga 1.60 lång, och om sanningen ska fram väter jag faktiskt sängen titt som tätt, jag klär mig gärna i skjorta och byxor som sitter högt uppe i grenen och jag har frekventa samlag med en mycket ung tjej som har gått från att ha varit mitt adoptivbarn till min flickvän, på fritiden umgås jag med människor som skrattar åt mina skämt, oj vad konstigt det blev, nu blandade jag ihop mig själv med woody allen, det är ju jättekonstigt, vi har inga likheter alls förutom att jag också gillar new york. oj vad konstigt allt blev.

ps. jag har gästbloggat: på louises blogg

1 kommentar:

Henrik sa...

Alltid bråttom, du bor ju i stockholm! Det är jobbigt det där när man blandar ihop saker. Själv kom jag just in på klubben med en sjukt överviktig tjej och.. nej.. nu blandade ju jag ihop mig själv med kenta ring.

Ta det lungt asså.