fredag 11 april 2008

cykelringen

från: hello@christofferoberg.com
ämne: ett hej hade inte skadat
datum: fredag 11 apr 2008 09.13.12 GMT+02:00
till: ********@cykelringen.se

hej cykelringen,

jag fick en punktering på ett cykeldäck förra sommaren så att jag var tvungen att åka förbi er och lämna in min cykel. ni sa att ni skulle byta innerslang eller vad det nu heter och att jag skulle få tillbaka cykeln dagen efter. lite ledsen åkte jag tunnelbana hem och väntade på att få tillbaka min cykel. redan några timmar senare fick jag ett sms av er där det stod att min cykel var klar och att jag kunde komma och hämta den, men ni hade stängt, så jag fick vänta till dagen efter. dagen efter (en tisdag tror jag att det var) så åker jag in till stan och går till er butik på hornsgatan och får genom ett uppvisat kvitto ut cykeln relativt fort och när jag fått cykeln betalar jag en summa som är relativt låg, fint så tänker jag och säger hej och tack och leder min cykel ut, men mina ord ekar tyst i den cykelbelamrade lokalen och jag ser era solbrända flin och era munnar är helt tomma. är det för mycket att begära ett "hej!"? jag tycker inte det. jag hoppas ni brinner i helvetet cykelringen.

mvh

christoffer


från: *******@cykelringen.se
ämne: re: ett hej hade inte skadat
datum: fredag 11 apr 2008 14.13.12 GMT+02:00
till: hello@christofferoberg.com

christoffer,

det är tråkit att du upplever dig dåligt behandlad i våran butik. jag ska prata med samtlia anställda om deta och hoppas att detta aldrig återupprepas. som plåster på såren kan du om du kåmmer in i vår butik få en gratis behandlig.

vänligen,

********** ******

från: hello@christofferoberg.com
ämne: re: re: ett hej hade inte skadat
datum: fredag 11 apr 2008 14.41.12 GMT+02:00
till: ********@cykelringen.se

en gratis behandlig?

5 kommentarer:

MQ sa...

på engelska kallad facial, inte en behandling att ge i presentkort till svärmor...

Anonym sa...

Om du inte fattar ..så menar dem att du skall få en gratis punka lagning igen....jag tror iofs att det endast var slumpen då de som arbetar där är JÄTTE trevliga...MVH johanna...anställd i gbg.

Anonym sa...

Jävligt skönt mailsvar!

Anonym sa...

Du måste vara dagens idiot. Lämnar man en cykel till cykelringen för lagning är du nog ute o cyklar till o börja med.

Anonym sa...

mycket intiresno, tack