måndag 7 april 2008

modeblogg



dagens outfit

upprullad beckmansmössa, snodd (0 kr)
nördglasögon, tom ford (16595 kr)
oversized t-shirt, nakkna (1800 kr)
beige kofta, so last season (4500 kr)
kortärmad rutig skjorta, weekdays second hand (3000 kr) FYND!
härliga vintageshorts, adidas (2500 kr)
grå mjukisbyxor med målarfärgsfläckar på, okänt märke (? kr)
vita skor med superfina spännen, open ceremony (15900 kr)

från och med nu är det här en modeblogg. jag är så trött på att skriva en massa tjafs hela tiden när det egentligen är mode jag faktiskt är bra på. styling, kläder, mode, inspiration, alla dom här orden är för mig vad ord som vintage, jeans, incest, retrodesign osv är för bandet mando diao eller vad ord som gråtrunk är för colin nutley.

det här är en enkel outfit för sköna vårdagar ute vid konstfack eller kanske när man sitter på riche och tar en öl med någon reklamare. det fina är att den här outfiten är relativt billig också och pengar är ju inget man är gjord av direkt! hi hi

åh jag har sån ångest, jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll när jag ska kolla på "fråga doktorn" på tv, men ni får se nästa inlägg vad det blev, he he, vad spännande det ska bli, he he.

puss!

4 kommentarer:

Monster sa...

Riktigt snyggt. Jag ska lätt kopiera din klädstil och vara först i Gbg med den. Yeas!!!!!!

Kanske snor hela blogginlägget, Photoshopar in mig i bilden och byter ut de trendiga Sthlmorden mot mer arbetargöteborska.

MQ sa...

I det där köket kan man laga potatismos, potatis mos.

Anonym sa...

I det där köket kan man även få reda på var Fakepilots hjälm finns.

Anonym sa...

Du var ju punk förut! Nu är du bara fashion-victim! En postironisk henrik vibskov keps av djurfekalier och ett par jeans som bara är en schimär i ditt nästa inlägg kanske?