tisdag 18 december 2007

i'm the man who loves you

jag tänkte lite på det här med frysta fiskpanetter och hur konstigt det egentligen är, speciellt att dom heter fiskpinnar, vadå pinnar? jag ser inget trädaktigt med den här fisken? pinnar? jag förstår inte, tänkte skriva något om det, men sen kom jag på att det vore ointressant. efter det snuddade jag vid tanken på att skriva en lång text om olika sorters ost, cheddar, chevré, brie, grevé, gruyere och hur så mycket ostsorter slutade på bokstaven e, men så kom jag på att det också, liksom det här med den frysta fisken, skulle vara totalt ointressant, nonsens som strindberg skulle sagt.

sedan kom jag att tänka på att jag kanske kunde skriva en text som enbart handlade om nazisten i ace of base, men jag var inte i form helt enkelt, så det får vänta. så länge skriver jag en lista på människor vars blogg jag vill se på internet inom en snar framtid! ni kanske inte ens vet vilka människorna är, men det skiter väl jag i.

tove
elias
chris
mange
sara
macke
robin
jens
kalle
nazisten i ace of base

2 kommentarer:

MQ sa...

endast tiden kan utvisa om så skall hända, men vem vet, kanske är det dags för nazisten i ace of base att träda fram i bloggvärlden!

Anonym sa...

om du syftar på mig så har din dröm redan gått i uppfyllelse! Hela julhelgen kommer ägnas åt bloggandets underbara (och för mig, nyfunna) värld! Jag har dock inte släppt en skiva som heter "Uffe was a nazi" men jag heter Kalle!