torsdag 27 december 2007

honey bunny

det finns en hemsida som är ett slags community för människor som gillar det "nordiska". jag tänker inte nämna hemsidans namn, men jag kan berätta att ord som nämns är bland annat "negerboll" "negerbulle" och "kampåret 2007". yttranden som: "jag gillar kåldolmar bäst av all nordisk husmanskost" följt av "ska man slå tjejer?" och "bland det godaste jag vet å göra är stekt fläsk, kokt potatis och löksås", samt "säga vad man vill om ultima thule men deras musik är tidlös" hör till några av höjdpunkterna. hemsidan har ett forum där man diskuterar allt möjligt som människor med en förkärlek till norden gillar att tala om, allt mellan himmel och jord skulle man kunna säga, allt ifrån "vad som är nordisk husmanskost?" till "nationella kläder".
typiska namn på användare är "jag är nazist och klär mig i en bombarjacka", "vegetarianer e bögar1985", "vit är den bästa färgen, osv.

man kan alltså använda en server till mycket olika saker. tex skulle man kunna torka sig med den när man varit på toaletten. man skulle kunna använda den som bord, men man skulle också kunna använda den som löst bråte när man gör en majbrasa i vår, eller så gör man helt enkelt en härlig nordisk hemsida, där alla som gillar norden får samlas och prata om hur jobbigt det är när man vill köpa senaste naughty by nature, men man inte vågar, för man kan få stryk av en blond kille som kallar sig "asator".

Inga kommentarer: