tisdag 18 december 2007

new martini

Från: hello@christofferoberg.com
Ämne: kött är mord?
Datum: måndag 17 dec 2007 17.56.27 GMT+01:00
Till: ********@******.se

hej ***,

jag som inte alls äter köttfärs (är någon form av vegetarian), hur påverkas jag av det här gamla köttet ni säljer?

tacksam för snabbt svar, jag är väldigt orolig, jag har knappt kunnat sova den senaste veckan på grund av detta.

mvh

christoffer öberg-runfors

Från: ********@******.se
Ämne: Re: kött är mord?
Datum: måndag 17 dec 2007 21.34.02 GMT+01:00
Till: hello@christofferoberg.com

hej christoffer,

du behöver inte alls vara orolig, du äter ju inte kött, så risken för att du ska få i dig köttfärs är minimal, verkligen.

hälsningar,

marie, ***'s kundtjänst

Från: hello@christofferoberg.com
Ämne: kött är mord?
Datum: måndag 18 dec 2007 22.49.12 GMT+01:00
Till: ********@******.se

vad bra, då vet jag, jag vill absolut minimera all risk för att bli sjuk av kött, speciellt runt jul, när det är så mycket kött i omlopp överallt, du vet. tack för hjälpen!

mvh

christoffer öberg-runfors

Inga kommentarer: