onsdag 1 augusti 2007

hey black dress moves in a blue movie graverobbers from outer space

förortskids med dålig hy asså. dom äckliga små svinen. beställer kebab med bröd, extra stark sås, tränar på gym, hänger i centrum, hyr bara actionfilmer på videobutiken, dom är svettiga, röda i fejjan, luktar äckligt, använder uttryck som "det e FFFEETTT varmt här ellehuu, FFFFEEEEETTTT varmt! FFFFFFFFFFFFFFFFFFEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTT varmt! FFEEETTTT!"
börjar koka av ilska när jag tänker på det.
dom saknar intelligens totalt, varför dom inte kan uttala ord ordentligt eller ännu mindre tilltala vuxna människor överhuvudtaget utan att låta som neandertalare/vita kickers. jag såg just en sån här idiot alldeles nyss på en grill i en söderförort, vi kan kalla förorten rågsved. det var varmt ute, jag hade cyklat hela vägen hem från stan, jag var glad, jag hade gjort en grym låt med en kompis, jag hade ätit en pizza med svamp på en balkong på norrmälarstrand, allt var så där fint som det kan vara en sommardag ibland du vet. men jag får alltså syn på den här jävla badbollen. jag tycker han förtjänar en rätt lång text. du vet en sån där kille som bara SVÄLJER all luft i ett rum, man kan typ inte andas, man blir "ilsk". kunde inte kolla på honom, hade inte kunnat äta efter det. tänkte inte mer på det. men efter att jag beställt en tunnbrödsrulle utan korv så var jag tvungen, jag skallade den jäveln. rakt i ansiktet. rakt i hans ansikte fick han min skalle. näsbenet sprack och blodet sprutade ur den flottiga jävelns näsa och ut över hela golvet, det kom blod på korvarna, hamburgarna, ketchup, senap, bostongurka och den vidriga jävelns blod på golvet såg ut som en pollocktavla, jag hatar pollock, blev ännu mer förbannad. shit pommes frites! fettot försökte veva tillbaka men det gick inte, hans tröja var röddränkt och han skrek efter sin mamma. hans fula kickerskompis stod bredvid och gjorde ingenting så jag skallade honom med, rakt på ögat, han dog tror jag. alla skrek, jag betalade maten med mitt visakort, signerade kvittot och gick och låste upp min cykel och cyklade hem. nu är jag lite trött för jag har typ cyklat 8-10 mil dom senaste dagarna, försöker göra mig fin för beach 2058. ikväll ska jag på minst två klubbar, men det kan även bli tre fattaru, så sjuk är jag. så sjuk.

varför finns steppsallad?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar äta mycket pizza! Jag blir inspirerad att köpa en jag med.

Anonym sa...

"det e FFFEETTT varmt här ellehuu, FFFFEEEEETTTT varmt! FFFFFFFFFFFFFFFFFFEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTT varmt! FFEEETTTT!"

haha jag skrattar så jag gråter!

christoffer sa...

anders: var exotisk, köp en banancurrypizza!

anonym: vad bra!

Anonym sa...

eller banancurryananaspizza. är det bara jag som gillar det?

alltså shit, hoppas du klarar dig undan något efterspel. jag har iofs alltid vetat att du är riktigt, riktigt sjuk.

Anonym sa...

Jag har alltid köpt samma pizza sedan jag var fem år. Jag har försökt ändra mig men det känns aldrig rätt med något annat. Det är degen, fyllningen, osten som överraskar en med sin tjocklek, ja, en hörnsten i mattillvaron liksom.

christoffer sa...

anders: det låter jättetråkigt! vilken pizza är det som är så god att du aldrig provar en ny? säg inte att det är capricciosa.

Anonym sa...

Nej det är inte den utan Calzone! Jag kan inte sluta med det inbakade, är helt fast i det inbakade! Annars har jag provat massa andra förstås men det blir bara inte detsamma..

christoffer sa...

anders: inbakad pizza är bra skit. jag åt en asgod sån i falun för några veckor sedan. falun verkar kunna sina pizzor.

Anonym sa...

Falun har jag aldrig ätit pizza i! Jag har ätit pizza i många andra städer. Jag har fått mig serverad en "dubbelvikt" pizza och till min glädje upptäckt att den varit inbakad. Det är mer privat att köra inbakat, inte lämna ut fyllningen till flugor och människor. Den som äter inbakat värjer sin integritet, skulle man kunna säga.