måndag 30 juli 2007

steal u wit my 2 shot control u wit my drop blaze u wit my handle bless u wit my pops

jag svär på att jag har minst ett hål i en tand, bergis flera, typ två. jag är nästan säker på att det är två. det ilar sådär äckligt som det gör när man är hos tandläkaren och dom borrar rakt. ner. i. tandroten. och. slutar. inte. förrän. det. blöder. och man spottar i det där äckliga handfatet och får dricka vatten ur en liten mugg, tack för det. man tackar artigt och sväljer gråten. tack för att ni bjuder på lite vatten efter att ni har misshandlat mig tänker man och märker att man råkat spotta jättemycket på golvet. det är inte rättvist gud/mohamed/etc, eller vem fan det nu är som tjuvläser alla bloggar och tjuvlyssnar i alla telefoner och har kameror över hela världen för att veta vem som ska få komma till himlen eller inte. att jag alltid ska få hål i tänderna bara för att jag har en sweettooth(!)för godis(det är ju så gott). men man straffas alltid för sina synder. älskar man knark överdoserar man och kanske dör man, älskar man pommes frites och är tjock får man ett hjärta som ser ut som en rysk gammal dvärggumma/gorbypirog/bildäck och man dör följaktligen av kolesteroldödshjärta. gillar man black metal kommer man inte till himlen för gud gillar inte corpse paint det vet väl alla. tycker man om porr kommer kuken ramla av som straff. gillar man sport kommer man få en hockeypuck i näsbenet och sen händer det där dumma, när näsbenet skjuts rakt upp i hjärnan och man dör, du vet det där som alla sa kunde hända i högstadiet och jag tror på det där.

gillar man godis kommer man alltså få något sorts straff för detta, vissa får cancer eller ramlar framför tåget, vissa får en present av sin mamma, presenten är en kniv som dom råkar ramla på, men inte jag, jag får hål i tänderna. jag har haft många hål sedan jag föddes. tandläkaren brukar säga att det beror på ens salivtyp(?) typ som att jag skulle kunna ändra min salivtyp? jaha, varför sa du inte det på en gång dr.kuk, jag ska tömma mig på all saliv ikväll och pumpa in den nya bra saliven som man inte får hål i tänderna av, tack för tipset. men det värsta, det värsta är ändå när man snackar med någon kompis och dom ba "va jag har aldrig haft ett hål någonsin vaddå tror du jag är bög eller?", vill döda dom. jag minns min tandläkare ulf i hagsätra, han var inte nådig och såg exakt ut som en psykopat/superman/mördare/galen pappa. han brukade alltid småprata lite, han fattade inte att jag höll på att dö av rädsla. när jag var liten brukade jag nästan vägra att gå till tandläkaren. min mamma fick följa med, hålla mig i handen och säga att det blir bra snart du får ett bokmärke. jag minns att jag mådde illa när jag var på väg till den där jävla tandläkaren, han var väl ingen hemsk människa, men han var fan inte nådig med min käft, jag minns att han lät som att han verkligen inte ens skulle nudda ens tand och sen helt plötsligt kändes det typ som att man hade två tusen spikar i käften som han hamrade dit.
"börjar bedövningen värka?"
"nej"
"okej då kör vi!"
"(???!?!?!)"

min syrra var ändå snäppet värre. hennes favoritmat var limpmackor med honung och saft. jag tror man får en del hål av den dieten men jag är ingen tandläkare. hon var så jävla opeppad på att gå till tandläkaren att när hon väl kom dit så satte hon sig under tandläkarens skrivbord och vägrade komma fram. jag är stolt över att ha en syrra med en sån stark vilja. det är ju verkligen så man ska göra, vem fan vill vara "duktig" och få ont i truten, inte jag, istället skulle jag gjort som tove och sagt fuck you mr.dentist du kan dra, jag ska vara här under det här bordet, du kan ju dra ut dina egna tänder eller något, jag ska dricka saft!


1. clerks II
2. cykla runt hela stan
3. semester
4. chips och läsk
5. blink-182
6. a-trak
7. css

Inga kommentarer: