tisdag 4 september 2007

brommamamma

imorgon är det onsdag, eller "lillördag" som carl reinholdtzon belfrage skulle sagt. hur som helst har jag sovmorgon till 10.30. jag firar med friterade, mycket salta och nästan direkt obehagliga potatisskivor ur oattraktiv påse och brun dryck, extremt söt och med någon form av underlig smak, nästan äcklig. det bubblar jättemycket i min mun och jag tänker titta på en tv-serie där man väcker anstöt genom ond bråd död i det soliga florida.

topp 2 upptäckter den här veckan

1. att jag enligt en facebookapplikation som jämför ens foto med en kändis är lik: (och håll i er nu) JAY-Z!
2. att "cockblocka" folk på facebook

1 kommentar:

Hype! sa...

hha, jag älskar't! JAY-HOVA! Stoooooort mannen, en bra indikation på hur vår kommande rapkarriär kommer sluta (på topp!)