söndag 30 september 2007

modedesignern anders pontonen bcheszka gästbloggar

Hej! Jag heter Anders Pontonen Bcheszka och jag är här för att gästblogga. Jag kommer inte att skriva om mode eller liknande utan kommer totalt att fokusera på ett område som intresserar mig starkt, nämligen "sex på konstiga ställen". Jag tänker prata lite allmänt kring ämnet men ocksä även gå in i detalj och berätta lite om mina egna erfarenheter i form av en sorts lista, men först; lite information om mig själv!

Namn: Anders Pontonen Bcheszka
Ålder: 32
Kön: Man
Bor: Hornstull
Yrke: Designer
Civilstånd: Gift
Favoritmat: Sushi
Favoritmusik: Deep House
Hobbies: Jogga, vin, samlag

Så till ämnet; Att ha samlag på olika ställen. Man kan ju kalla det lite vad man vill, kanske vill man kalla det att man knullar, kopulerar, samlagar, har sex eller helt enkelt att man "tar på varandra" eller så säger man "feed the horse" som jag brukar säga. Jag är en man i mina bästa år och gillar att ha samlag i olika situationer, inte bara i hemmet med min fru på diskbänken och då är det viktigt att man provar på lite nya saker, därför hade jag tänkt att lista några "konstiga platser" jag har haft sex på. Dom följer här nedan, utan inbördes rangordning.

Konstiga platser jag har haft sex på. Av Anders Pontonen Bcheszka.

1. I en mörk bunker

2. I en regissörsstol

3. I ett sandtag

4. I en chokladask av märket Aladdin

5. Bakom en stor väckarklocka

6. Under ett bord på en fin restaurang

7. På en Macbook pro

8. Mot en vakt på Laroy

9. I en mycket liten flyttkartong

10. Bakom en stor påse gorbypiroger

1 kommentar:

Anonym sa...

"Pontonen Bcheszka", alltså alla vet ju att det där är din lista Chris (eller ska jag skriva Kris?).