lördag 29 september 2007

hey deuce

jag har varit på skansen och där har jag sett skandinaviska djur. många djur har jag sett. djur i bur. dom var fina men jag tyckte synd om dom på samma gång som jag tyckte att "åh va gullia!"
jag har stått nära björnen, han var på andra sidan glasrutan (den tjocka glasrutan) och han såg ledsen ut, som en ledsen hemmafru som bara städar hela tiden. jag såg även ugglan, den jäveln såg sur ut och vände huvudet runt i typ 360 grader, kanske för att skrämma mig lite, men jag gillar ugglan, det känns som att den tänker innan den pratar, jag skulle behöva vara lite mer så, som den där lilla ugglan. och älgen? den var fin den med.

jag har även sett en beckfilm, den var riktigt usel. tänk er följande scenario; två ungdomar blir överkörda av ett tåg, allt tyder på självmord hela vägen igenom filmjäveln och i slutet så kommer man fram till att dom faktiskt tog livet av sig. höll på att dö för att det var sån bra och spännande upplösning.

..................................

i övrigt har jag ett missat samtal från arsalan nasiri. jag tänker inte ringa tillbaka.

Inga kommentarer: