torsdag 20 september 2007

lipstick smack baby fingernails done jacket on stay in bed forever

jag sover alltid så bra. hela nätterna. men inte nu, nej nu sover jag som ett jävla skämt. vaknar hela tiden och drömmer skitkonstigt. inatt drömde jag att jag var i något sorts nedlagt hus/fabrik/whatever och det var en asjobbig tonårskille där, han kanske var runt 14 och han var verkligen helt jävla dum i huvudet så jag tog honom och hängde ut honom utanför ett fönster typ längst upp i byggnaden och skrek typ "jag släpper, jag släpper, då kommer du dö din dumma jävel!! vill du det?" lillkillen började böla och kissade typ på sig och det skar till i hjärtat och så drog jag in honom i tryggheten igen och kramade honom och sa förlåt tusen gånger, han kollade på mig som en liten hund. och när jag vaknade kände jag mig som djävulen.

Inga kommentarer: