onsdag 19 september 2007

kiss kiss is getting old

jag har klippt mig hos alibaba på tjärhovsgatan. alibaba fixade till mig riktigt bra. han är noggrann och tar knappt betalt. hos alibaba blir man klippt snabbt och bra och inget tjafs. jag gillar det. jag ser dock inte ut som clark gable som jag tänkte att jag skulle. jag ser snarare ut som brandon i berverly hills, men det beror nog mer på mitt utseende än mitt hår och det är ju svårt för en frisör att ändra sånt, det skulle nog inte ens alibaba kunna fixa. jag köpte även hårvax till min nya frisyr, vaxet luktar gott av frukt och vanilj och socker och verkar direkt skadligt för håret. tur att getingarna sover annars skulle dom bygga bo i mitt jävla hår. *rädd för getingar* nu ska jag "göra läxor" och kanske gå ut och springa. eller nej jag orkar inte. ikväll är det 'när lammen tystnar' på tv. en av världens mest spännande filmer. älskar den. jag ska titta på den och äta brieost och dricka läsk. *tjock*



googlat på senaste:

css style
punk
frisör på östgötagatan
frisör
fisör
moc

skivtips:

les savy fav - let's stay friends
electrelane - no shouts, no calls
emily haines & the soft skeleton - knives won't have your back
mobb deep - the infamous

Inga kommentarer: