onsdag 19 september 2007

crowd surf off a cliff

jag har varit i stan. vid st:eriksplan. jag har tittat på fotboll med jon, daniel och hans. det var liverpool mot ett lag som heter porto. jag har ingen aning vad som hände, men det blev tydligen 1-1. som vanligt knappt några mål alls som sig bör när det vankas fotboll. jag är helt borta, jag förstår ingenting av fotboll. det blir aldrig mål och alla ramlar hela tiden. sluta ramla för fan, tänker jag. och jag blir precis som dom andra lite "uppeldad" när jag kollar och tänker "vafan, det där var ju inte gult kort!" och kanske utrister jag "asså, den där domaren?? är han mutad?". sen hör jag mig själv genom fotollsångorna och öllukten och skäms, som en liten hund.

1 kommentar:

Hype! sa...

HAHA! Häng med hem till Carro på måndag och kolla på AIK - nåt överklassgäng