söndag 8 juli 2007

anyday is a new chance, a new romance

jag misstänker att jag har körtelfeber. eller nej jag vet att jag har det. internet har övertygat mig. det är otäckt. jag har googlat mina hemska symptom och jag får samma svar överallt. det är roligt med såna här sjukdomssidor, det räcker med att bara klicka runt lite så tror man (om man är hypokondriker som jag) att man har cancer i livmodern (jag har ingen), lungcancer (röker knappt ens), skörbjugg (jag har en varierad kost). man kan säga att jag är uttråkad, så därför tänker jag göra lite listor.

vadjaghargjortidaglistan:

1. inget
2. sovit
3. legat i sängen och tittat upp i taket
4. svettats
5. försökt svälja
6. fått ont i halsen efter försök att svälja
7. ätit fisk och curry
8. förvånats över att ha ätit fisk och curry
9. tittat på min favoritserie SIMMALUGNTLARRY!!
10. skrattat åt hur jävla sjuk i huvudet larry david är, det är inte ens normalt
11. haft hiphopdag och lyssnat på papoose, 2pac, foxy brown, r.kelly, basutbudet
12. gjort toast
13. druckit läsk
14. ätit glass
15. förundrats över det faktum att jag inte är fet
16. gjort om min myspacesida (jag skojar inte)
17. återupptäckt pavement

filmerjagärsugenpåattseomlistan

1. donnie darko
2. groundhog day
3. breakfast club
4. lost highway
5. short cuts
6. clerks

sakerjagvillgöraisommarlistan

1. åka till california
2. roadtrips
3. bli rik
4. vara vaken hela natten utomhus och röka cig

Inga kommentarer: