torsdag 12 juli 2007

flip on the tele wrestle with jimmy something is bubbling behind my back the bottle is ready to blow

asså det här med att skriva. jag gillart. jag har liksom aldrig förstått hur skönt det är att bara skriva en massa jävla skit. det blir verkligen som en drog med risk för att låta som en högstadielärare som pratar om hasch. att bara skriva ett brev helt utan riktning. jag älskar känslan att typ droppa ord tills man är trött på sig själv och går och gör något annat. man får verkligen UR sig skit, på riktigt, det är typ bättre än crack. jag mår inte ens dåligt i vanliga fall, men när jag skrivit så mår jag ännu bättre än innan, asså typ JÄTTEBRA (min meningsbyggnad?) älskar mig själv för att jag alltid kommer på saker så sent. =) (befogad smiley)

jag har två myggbett på överkroppen, dom sitter rätt nära varandra och dom kliar. jag har inte gjort något för att förtjäna dom. när jag vaknade imorse hade jag fått dom, i present av myggorna, får man förmoda. asså varför suger dom mitt blod när jag sover? så fegt. riktigt sjuka insekter, jag tror jag hatar dom, eller näe det är lite väl starkt, REGGAE hatar jag, myggor ogillar jag bara lite, dom är inte så farliga, getingar är värre, dom är onda på riktigt, jag tror jag hatar dom, dom vill ju folk illa, ungefär som nazister. jag undrar vad getingarna skulle tycka om att bli jämförda med nazister. nazisterna skulle aldrig läsa en blogg så dom behöver jag inte ta med i den ekvationen. funtar på att dricka läsk, men då kanske jag inte kommer kunna sova för jag blir sockerspeedad, det är nog det sista ett litet cepedampbarn som jag behöver.

1. honey is cool - crazy love
2. curb your enthusiasm s04e08 wandering bear
3. sova hur länge man vill

Inga kommentarer: