fredag 13 juli 2007

fabulous muscles

man kan skriva i en blogg hur man vill, man kan låta det se ut som att man är en rik eller fattig eller snygg eller ful person eller man kan skriva att man knullar som en häst fast man aldrig ens sett ett par bröst, man kan skriva som att man är värsta klubbapan, droppa klubbar, namn, nya häftiga drinkar, butiksöppningsosningar, fast man bara sitter hemma och spelar doom II. man kanske skriver utifrån den man är, bara helt förutsättningslöst och utan ambitioner, man kanske bara behöver skriva av sig, eller så kanske man har författarambitioner men är lite för rädd/slö för att skriva en bok, eller kanske vill man bli "upptäckt" genom sin blogg och sen få jobb i mediabranschen som typ krönikör på nöjesguiden, eller kanske man bara skriver om sitt liv och tycker det är roligt att berätta vad man tycker om saker och ting, kanske skriver man med bara gemener, helt utan versaler, och tror att man är lite häftig och alternativ, kanske lyssnar man på hip hop samtidigt och skrattar lite åt det man själv skriver och tänker, asså jag är fan rolig, eller så heter man typ linda är 40 och BLOGGAR om hur det är att vara ensamstående mamma, laga fiskbullar, komma hem till en tom säng och på jobbet hata varje sekund av sitt liv. man kan göra precis vad fan man vill på the interweb och med sin blogg, visst är det härligt.

"Hej! Idag har jag inte gjort nåt speciellt förutom att jag grillade med Jörgen och hans nya tjej Petra. Det var jättemysigt! Åh vad Petra verkar söt! Jag önskar att jag och Tobbe hade det lika bra som dem! Vi har det iofs helt Ok!! Tro inget nu mina kära bloggläsare! Hihi. När vi grillade snacka vi om kriget och sådana saker, det är så hemskt att man ska kriga utan ens ett skäl! Det är som min Tobbe brukar säga, "Det är ingen idé att kriga, varför kan man inte bara kramas?!". Jag tycker som han! Ikväll ska vi se på en ny film på video som verkar jättespännande!! Minns inte titeln på den men den handlar om en kille som ska desarmera en bomb, Tobbe har bestämt den och han har bra filmsmak. Efter filmen kanske det blir lite snusk om man har tur! Hi Hi Hi Hi Hi Hi! Puss! /Mysan"

"Vaknade upp imorse och ville så himla dö. Seriöst. Skojar inte ens. Ville DÖ. Åt en halv ost och hatade mig själv. Skar mig lite. Lyssnade på grannarna morgonknulla. Ingen kom. Ville fucking dö igen. Satte på datorn, alltså knullade inte den. Läste någon gothblogg, den var gay. Vad är grejen med människor som tycker så synd om sig själva? Vill döda dom. Med kniv. Fick just ett mail, det var ett spam, älskar spam.... skoja. Nu ska jag gå och lägga mig i badkaret, tända tusen ljus, ta mitt liv kanske.. skoja."

"drömde att jag hade gröt i hela mitt rum. förstod inte symboliken. jag mår lite illa. ronnie sandahl bla bla bla. ibland önskar jag att jag vore en liten geting, det verkar så skönt att sticka folk hela dagarna och sen bara åka hem till drottningen och knulla lite förlåt jag menar befrukta. jag gillar ju honung."

"VLKOMMEN TILL MIN BLOGG! JAG HETER HAMPUS MEN DET VET NI REDAN JU! HEEH! *GÄSP*. ANNELIE VILLE ATT JAG SKULLE SKRIVA BLOGG SÅ JAG BLOGGAR LITE NURÅ OCH VAD KAN JAG BERÄTA. INTE SPECILLET MYCKET MEN JA LÄMMNA IN TIPSE IDAG OCH HOPPAS ATT DE BLIR NÅT MAN VILL JU BLI RIK HEHEHEHE! STEFFE KOMMER ÖVER SNART VI SKA KÄKA TACCOS OCH KOLLA TV, SOFT SOM FAN! OCH P:S NI SOM SKREV "HAMPUS KUK SER UT SOM EN CYKELPUMP" PÅ MIN 240; JAG KOMMER SPÖA ER OM NI INTE STIGER FRAM UR MÖRKTRET OCH SGER VEM NI E."

"Alltså, jag har verkligen aldrig förstått grejen med electroclash, så jävla 98. (bild på the knife)"

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahhaha du är min idol. nu har jag skapat en egen blogg tack vare dig. fan ta dig!

christoffer sa...

haha, anonym, vem fan är du?