söndag 8 juli 2007

a clean line moonlight bends a collarbone drink strung tight

alltså jag hatar att myspace är på svenksa helt plötsligt! vem fan vill att det ska stå "skicka meddelande", "kontakta kris" och "lägg till kompis", ärelunarstormeller? seriöst. hoppas man kan ändra det här på något sätt, annars slutar jag med myspace från och med nu, jag blir "fullkomligt rasande".

när man sitter på balkongen och det blåser in kall luft på fötterna men balkongen är inglasad så att man kan sitta jättenära regnet utan att bli blöt och titta ut på träd som ser ut att blåsa sönder, det är det som är grejen. och när man ligger i en säng, vaknar men inte behöver gå upp och solen skiner och det luktar vanilj överallt och man känner sig så pigg att man skulle kunna dansa en vecka i sträck, det är grejen det med, grejen.

1. califone
2. tta
3. bored till döds
4. funtar seriöst på att ta fram gitarren och skriva en låt, det är aldrig för sent att göra en countryskiva
5. hatar min hårddisk för att den är så liten fortfarande
6. orkar inte koppla in min externa hårddisk för den ligger på andra sidan rummet under någon skjorta
7. funtar på att duscha
8. om jag orkar
9. ska se wassup rockers snart
10. sen ska jag äta mexikansk veggiemat med tove

Inga kommentarer: