söndag 15 juli 2007

my skin tonight is a blazing but i don't think you're my type what i need tonight's the real thing i need the real thing tonight

vissa dagar vill man bara dö. asså, palla dö, men idag skulle jag fan nästan inte bry mig. jag befinner mig i något sorts cepetillstånd som man hamnar i när man är bakis två jävla dagar i rad, när man sovit sammanlagt 10 timmar på en hel helg och när man haft kul, men det alltid är något som saknas, när man inte vet vad fan man håller på med överhuvudtaget och när man är som ett litet dampbarn som har råkat få speed i potatismoset. jag känner mig så jävla trött på allting idag. allt och alla kan sticka och ramla på en asvass kökskniv och sen dö. jag ska nog gå ut och sätta mig i skogen och böla vid en fin stubbe, eller så stannar jag kvar i sängen och lyssnar på emo och låtsas att det är typ 2003 och att jag är glad. jag fick inte jobbet jag trodde jag skulle få, det regnar hela tiden på min "semester", folk är riktigt sjuka i huvudet och min externa hårddisk har en alldeles för kort sladd. man kanske borde flytta från den här jävla horstaden. jag har inget jobb, ingen bostad, inte ett skit förutom några jävla möbler på olika platser. jag måste fixa spännande. fixa lite äventyr, sluta göra samma saker. amehgud vilket deppigt "inlägg", så jävla skunkdagbok 2001! funtar på att duscha kallt, det är det enda som kan bota mitt tillstånd nu, det eller att någon verkligen slår SKITEN ur mig.

1. r.kelly - i'm a flirt
2. honey is cool - on the beach
3. califone - vampiring again
4. yeah yeah yeah's - way out

Inga kommentarer: