söndag 8 juli 2007

come through the block in the brand new benz knowing that billionaires do they friends

jag läser folks sjuka bloggar och svettas och tänker på hur roligt jag skulle kunna haft det om jag inte var hemma och svettades och försökte svälja som en normal man. jag läser folks bloggar och folk verkar festa och knulla jävligt mycket eller så försöker dom bara vara häftiga, jag vet inte, det låter iallafall sjukt mycket roligare än att sitta hemma och läsa folks bloggar om att knulla dansa dricka röka cig. jag har en alldeles för stor t-shirt på mig (2 x XL) och grå mjukisbyxor med målarfläckar över hela skiten, jag ser ut som en galen målare/hip hopare/snickare med aids och jag känner mig som att jag är 17 i huvudet och 40 i kroppen och det enda jag vill är att gå ut och känna lite luft eller vatten mot panna, jag tror jag ska ta en promenad i pensionärstempo nu, det är ju "solnedgång" och allt. det kommer att bli det roligaste jag har gjort idag. nej just ja, åt pizza tidigare, det var jätteroligt men ostmängden?? mådde illa och ville dö efteråt.

1. ghostface killah ft. ne-yo - back like that
2. kate bush - running up that hill
3. mliw - motorcycle boy
4. nitad - brun utan sol
5. wu-tang clan - wu-tang clan ain't nothing to fuck with (bird peterson remix)
6. hole the line - your love 85
7. studio - west side (brennan green remix)

Inga kommentarer: