fredag 27 juli 2007

but every now and then it feels like i am dead

jag lyssnar på bad cash quartet och känner mig som en bakfull, missförstådd men rätt glad 17-åring. min läpp blöder lite och jag letar efter saker på ebay som jag inte ens vill köpa egentligen. jag läser dn och dom skriver om ungdomar som reser till "sunny beach" i bulgarien, ungdomar reser alltså dit för att dricka sig fulla, knulla, kissa i en pool, äta lite biff och pommes frites och få lite turistdiarré samt "bada lite granna", dom kommer från var fan som helst (ofta småstäder) dom åker i gäng, i stora gäng där det är typ 10 killar och 10 tjejer så att dom kan knulla med varandra allihopa och dom har det så lätt, dom tänker inte på annat än det som är framför deras ögon, jag kanske låter fördomsfull, härligt. dom åker alltså UTOMLANDS för att UPPLEVA saker, typ uppleva kulturen där och smaka lite på den bulgariska maten och kanske se på några härliga ruiner, men nej, dom super istället, super och knullar, det här är inte ens en åldersfråga, det är en GENRE av människor där intelligens är ett så svårt ord att man får fråga sin pappa "jompa" om stavningen. den här genren av människor är så obehaglig att jag vill spy. det är ju självklart att bulgarerna vill slå och råna svenskarna som åker dit och våldtar deras land och sittkissar på deras toalettringar. dom här människorna som gör såna här resor är så långt bort från respektabla människor man kan bli. dom går klädda i små små shorts, gärna bar överkropp, kanske bermudashorts eller vad fan som nu gäller, dom älskar den där nya markooliolåten om reggae för den är "så roli". jag tycker inte att det är okej. samma gäller dom här idioterna från stockholm som vallfärdar till visby och dricker skitmycket helrör och knullar i buskarna och fläckar ner sina rosa pikéskjortor hela sommaren, dö, jag gillar inte ens gotland, jag tycker bara att det är så hemskt med människor som "semestrar" med ett syfte; att supa och "balla ur och vara crazy" så mycket som möjligt. sup i era äckliga the doors-affischs-beklädda vardagsrum och era lavalampaluktande sovrum istället, cocksmokers.

varför får jag mail från "local fuckfriends"?

1 kommentar:

beta sa...

bra texter.

Lite radbrytning hade inte skadat, dock. Sånna där stora textmassor är rätt skräckinjagande faktiskt.