söndag 8 juli 2007

so drunk in the august sun and you're the kind of girl i like because you're empty and i'm empty

körtelfebern eller kyssjukan som den även heter har inte stuckit från stan än, men jag väntar på att den ska dra från min hals så att jag kan äta som en normal igen. det verkar dock ta ett tag. jag skulle hängt ut med ina idag, jag hade sett fram emot det, men det går ju inte nu så jag lyssnar på crooked rain crooked rain, laddar hem wassup rockers och ligger så mycket i en säng att det är konstigt om jag inte får liggsår inom en snar framtid. och jag vet att jag nått botten när jag ligger i den här sängen i mitt föräldrarhem i rågsved, det är i mitten av juli, det regnar ute och jag ringer pizza express och beställer pan pizza och läsk och min pappa betalar kalaset, jag är inte 25, jag är typ 12. men det är cool för det är slackersommaren 2007 och jag tänker inte ta ansvar för någonting. inte ens min hälsa. det ska bli så gott med pizza, jag har inte ätit på ett dygn typ! men jag har msn:at, sovit, drömt konstiga drömmar, hört folk skrika ute på gatan och önskat att jag också var där på gatan och skrek lite, det är inte så kul i en säng om man är i en den för länge, eller det kan det självklart vara, men inte i den här sängen och i den här situationen. det finns inte mycket att rapportera. börjar få lite ont i ryggen som en följd av att ligga ner för mycket. jag har även börjat tugga tuggummi typ jämt, jag vet inte hur det började, jag har alltid varit skeptisk tidigare till allt tuggande, men nu har jag fattat grejen, man blir helt lugn och mindre nervös av tuggummi, det är därför alla hockeytränare tuggar det såklart, jag gillar inte när det är för sött dock, det måste vara lite starkt typ som tandkräm. arbetsintervjuer blir inte ens nervösa om man tuggar tuggummi innan, jag älskar det. oh pepparmint min nya drog.

Inga kommentarer: