måndag 9 juli 2007

for every rhyme i write it's 25 to life

your corpse called, it wants its breath back!

jag tycker synd om mig själv idag men jag håller på att bli friskare, det går åt rätt håll, det här med vila kanske inte bara är skitsnack, jag känner mig som värsta kureraren(eh?) som inte tar några mediciner utan bara vilar, precis som man gjorde förr i tiden på stenåldern, kunde till och med äta kakor idag utan att det kändes som att jag hade svalt en uteliggare (tack gud!)
asså stenåldern, allt måste varit så mycket enklare, man var hungrig, man mördade ett djur med bara händerna, man blev törstig, man nackade en höna och drack blodet direkt från dess hals, man ville ligga, man tog en kvinna i håret och släpade henne in i en grotta, man använde inga jävla kondomer, man tänkte inte på vad man åt, man hade simpla nästan retarderade nöjen, jag vet inte vilka, men folk har berättat för mig att det var riktigt töntiga saker, typ kasta sten upp i luften för att sen fånga den och kanske rita lite härliga obsceniteter på grottväggar (stina i grotta 4b ligger med sin pappa!)
tänk vad skönt dom hade det på den tiden, slåss för brödfödan etc, inga jävla myspacebloggar, inget lipande över förhållanden som gått åt helvete, inga friend requests eller olagliga nedladdningar, man gjorde bara lite ljud med munnen som förmodligen lät för jävligt, men vad visste man? man hade inte direkt några referenser, man delade inte ut låtar på zshare man gillade direkt, man hade ingen dator och ju mer jag tänker på det så verkar ju direkt livsfarligt att ha levt på den tiden, jag hade seriöst cuttat upp armarna och hängt mig i en grotta. jag vet inte vad jag skulle göra utan myspace, msn och min mobil och den här bloggen, jag gillar den verkligen, den är snygg och bra och det är som att orden nästan blir betydelsefulla i den. snart ska min syrra bjuda mig på middag, jag känner mig verkligen som ett cepe som blir bortskämt, men jag tror jag gillar det. efter jag ätit ska jag kolla på wassup rockers och lyssna på punk.

1. pavement - elevate me later
2. ison & fille - va ere för mode?
3. pixies - monkey gone to heaven
4. mobb deep - shook ones pt.II

kris säger: (17.30.19)
fucking bitches
Lasse säger: (17.31.43)
hahahaa, i don't want to see her, or touch her (girls are gross) - i just want my record back!
kris säger: (17.33.52)
yeah, they're like aids
kris säger: (17.34.07)
you think it's cool but you don't want it in your food
kris säger: (17.34.16)
i don't know what that means
kris säger: (17.34.17)
haha
Lasse säger: (17.34.54)
HAHAHAHAHAA
Lasse säger: (17.34.56)
i love it
kris säger: (17.35.10)
this goes in my blog i think
kris säger: (17.35.12)
hah
Lasse säger: (17.35.23)
YES!
kris säger: (17.35.24)
people will hate/love me
kris säger: (17.35.44)
i will have stones thrown at me
Lasse säger: (17.36.03)
hahaha, 'those who cast the first stone...' and all that
kris säger: (17.36.43)
oh you knowz it
Lasse säger: (17.37.09)
i lovez it'

1 kommentar:

Lars Garvey sa...

Saknar dig för mycket, Kris!
/Lasse