lördag 7 juli 2007

bitches ain't shit but good people

jag brukade se mycket film, sen slutade jag med det, eller jag har inte slutat att se film helt och hållet så klart, det vore riktigt sjukt, men jag menar att jag inte ser film i samma utsträckning längre och det är tråkigt/konstigt. jag blev helt plötsligt alldeles för ratlös och uttråkad av att se filmer, jag är övertygad om att det är tv-seriens fel, den är så mycket enklare att ta till sig, det är bara 1 timme, kanske 30 eller 40 minuter ibland, man behöver inga chips eller ens någon skön soffa, det går bra med ett avsnitt av något som är 30 minuter och kanske inte så jävla bra, man ser det på macbooken som man har i knät, det blir lite för varmt, men man tänker att det är lugnt för det är ju bara 30 minuter och man kanske skrattar eller gråter lite. jag måste börja se film igen, jag har tänkt att se the fountain och kanske snake moan i ungefär 4 veckor (bara för att christina ricci är med), men aldrig orkat, men ikväll kanske det blir av, jag har ändå ont i halsen och ute ser det ut som att gud har pissat och skitit på alla träden.

igår på tunnelbanan på väg in till stan såg jag två väldigt konstiga typer som satt i en fyra rätt nära mig, det var en man som såg lätt förståndshandikappad ut och kanske var runt 30, han satt med ryggen mot mig. mitt emot henne satt en tant som kanske var 60-70, hon kan ha varit grabbens mamma eller mormor, jag vet inte, hon satt iallafall och glodde på mig konstant, alltså inte på ett normal sätt, utan på ett riktigt äckligt sätt, inget som att hon ville ligga med mig, utan som att hon ville döda mig, jag blev skiträdd, tur att hon inte dödade mig.

det var oddsters colour night igår och jag var på spy bar "som vanligt". det var kul, men jag hade ont i halsen och kände mig febrig så jag borde inte gått ut alls, men självklart gjorde jag det ändå eftersom jag har damp och vägrar fatta att jag skulle kunna ha lika roligt utan att gå ut, jag tror att jag missar något alltid, att världens snyggaste tjej i hela världen ska komma till klubben och bara "chris jag vill ligga med dig, NU", it ain't happenin. så idag känns det som att jag anthrax i halsen och jag svettas hela tiden, funtar på att gå till doktorn och få lite penicillin eller antibiotika, blir ju aldrig frisk. bögliv. jag är sjukt sugen på godis, om någon läser den här skiten, kom till rågsved (20 minuter från stan, går skitsnabbt) med lite lösgodis, ok schysst. nu ska jag lyssna på en gammal petterskiva, skära mig lite i armarna till tonerna av deprimerad södermalmsromantiserande hip hop och dricka lite thé med honung.

+ kids
+ r.kelly - i'm a flirt
+ basutbudet - när du ser mig..
+ semester
+ pavement - gold soundz

- svettas
- dåligt med hårddiskspace

min halsont.. inte ens normal, funderar seriöst på att ta mitt liv för att slippa smärta, det eller penicillin, men det är så äckligt.

Inga kommentarer: