söndag 8 juli 2007

om vikten av att kunna komma på en tillräckligt cocksmoking titel till bloggen, förresten hatar jag det försvenskade och obehagliga ordet blogg

saknade bloggen för mycket så jag var tvungen att skriva lite + jag är way rastlös så jag vet inte vad jag ska ta mig till. gick aldrig en promenad, det var för mörkt, palla gå i skogen när det är helt kolsvart, helt plötsligt står det typ någon random man och visar sitt kön på en parkbänk i stuvsta, pallar inte. så jag har hängt lite med min syrra och druckit thé och försökt göra någon slags design till t-shirt, men det går åt helvete. jag är för rastlös nuförtiden, jag ska göra en hemsida till tyson och borde verkligen typ vara klar med den nu men jag är alldeles för upptagen med att äta chips, tänka på att gå promenader, kolla på tv-serier, ha datorn på magen och lyssna på musik för att göra sånt och jag är ju sjuk för fan, man kan ju inte jobba då, då kan man dö, det har jag läst i stockholm fria. råkade just trycka på "publicera inlägg" utan att ha skrivit något alls, det ska bli spännande att se hur det här kommer att se ut, älskar mig själv, internet och att jag är lika teknisk som en entestiklad fåraherde från fucking visby.

p.s om någon som läser det här vet vem som har gjort den svenska hiphoplåten som går så här typ "FÖRSTÅRUVAJAMENAAAAR!! FÖRSTÅÅÅRUVAJAMENAR!!!", kan vara ison & fille eller paragon men jag vet inte! men snälla säg till om du vet vad det är, älskar den låten och vill ladda hem skiten. d.s

elias. säger: (23.23.13)
ha, fan vad du har blivit bloggig
kris säger: (23.23.21)
haha ja
kris säger: (23.23.30)
dragit typ 3-4 inlägg på en dag ellr ngt
kris säger: (23.23.34)
blir så när man är sjuk
kris säger: (23.23.39)
är helt kär i min blogg
kris säger: (23.23.42)
vill ligga med den
kris säger: (23.23.42)
haha
elias. säger: (23.23.59)
haha
elias. säger: (23.24.03)
underbart!
elias. säger: (23.24.09)
du är fan en vandrande citatmaskin

3 kommentarer:

Anonym sa...

du har till på fredag på dig. då vill jag se resultat.
resultat!

Anonym sa...

det är ison & fille som gjort förståru, den finns på den där nya "va ere för mode"-ep:n

christoffer sa...

lisa: tack!